Trening + testowanie nowych części
Sobota, 21 maja 2011
· Komentarze(3)
Kategoria Trening
Nareszcie doprowadziłem mój rower "startowy" do stanu pełnej sprawności. Aby tego dokonać, musiałem wymienić sporo części, a przez co prawie doszczętnie się spłukać. Nowe części to:
- kaseta - SLX
- łańcuch - SRAM 5.0
- korba - SLX
- kompletne koło tylne
*piasta - Hope EVO II
*obręcz - ZTR Olympic
*szprychy - Sapim Race
Po wymianie w/w części nie omieszkałem przetestować nowego setup'u. Najlepszym do tego terenem w okolicy Łodzi są oczywiście Łagiewniki i właśnie tam się udałem. Zrobiłem jak zwykle swoją rundkę i muszę stwierdzić, że rower nareszcie zaczął w pełni "działać". Jedyną uwagę mam do piasty, która nie chce się swobodnie kręcić - hamuje. Wydaje mi się, że to przejściowe, ponieważ są nowe łożyska i jeszcze się nie rozbiły, ale czas pokaże.
Odczyt z pulsometru:
HZ 9%
FZ 28%
PZ 62%
- kaseta - SLX
- łańcuch - SRAM 5.0
- korba - SLX
- kompletne koło tylne
*piasta - Hope EVO II
*obręcz - ZTR Olympic
*szprychy - Sapim Race
Po wymianie w/w części nie omieszkałem przetestować nowego setup'u. Najlepszym do tego terenem w okolicy Łodzi są oczywiście Łagiewniki i właśnie tam się udałem. Zrobiłem jak zwykle swoją rundkę i muszę stwierdzić, że rower nareszcie zaczął w pełni "działać". Jedyną uwagę mam do piasty, która nie chce się swobodnie kręcić - hamuje. Wydaje mi się, że to przejściowe, ponieważ są nowe łożyska i jeszcze się nie rozbiły, ale czas pokaże.
Odczyt z pulsometru:
HZ 9%
FZ 28%
PZ 62%